Etkinlikler

TBV’den Obezite ve Şeker Tüketimi Kampanyası


Kronik böbrek hastalığında (KBY) tuz tüketiminin önemini işaret eden ve büyük ilgi gören tuz tüketiminin azaltılması kampanyasının ardından, KBH’yi tetikleyen etkenlerden şeker tüketimi ve buna bağlı aşırı şişmanlık tehdidine karşı “Tehlikeyi Gör” sloganlı şeker tüketimi kampanyası ile Türk Böbrek Vakfı yeni bir kampanya başlatıyor. Artan şeker tüketiminin yol açtığı aşırı şişmanlık ve buna bağlı çeşitli hastalıkların böbreklerde yarattığı tahribatın gittikçe daha büyük sağlık sorunlarına yol açması, tuzdan sonra şekeri de gündeme taşıdı. Günde tüm karbonhidrat kaynaklarından alınan şekerin yaklaşık 13 küp şekere denk gelen 50 gramı aşmaması gerektiğini vurgulayacak olan kampanyada kullanılacak görseller, TV ve radyo spotları, ilkinde olduğu gibi yine dikkat çekici ve bireyleri önlem almaya teşvik edici şekilde hazırlandı.

    Obez Market