2013 Dünya Böbrek Günü, daha önceki senelere göre daha yeni ve farklı mecralarda yer aldığımız bir etkinlik dönemi oldu.
2013’ün yeniliği, daha önce çalışma yapılmamış ve bir defada çok sayıda kişiye ulaşılabilecek mecraların kullanılması oldu. Bu yöntemlerden ilki, Pegasus Havayolları ve Sun Express Havayolları’nın, bir ay boyunca iç ve dış hat seferlerinde, tüm uçak içi ekranlarında “Beni Bağışlayın” diasını Türkçe ve İngilizce olarak yayınlaması oldu. Örneğin, bu faaliyetimiz sayesinde sadece Sun Express ile aylık 4000 uçuşta, yaklaşık 650.000 yolcuya ulaştık.
Benzer bir şekilde, Mars Entertainment Group katkılarıyla Tüm Türkiye’deki 200 sinema salonunda beş hafta boyunca tüm film seanslarında yine her yaştan yüzbinlerce sinema seyircisine ulaştık.
Beni Bağışlayın" temalı kısa video, tüm ulusal kanallarda kamu spotu olarak yayınlanıyor. Ayrıca tüm sosyal mecralarda da izleyicilerle buluşuyor.
Bir hafta süreyle Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı’nın Çevreyolu ve Bağdat Caddesi yönlerine bakan her iki ekranında da “Beni Bağışlayın” videosu oynadı.
19 ilde 250 ekranla eczanelerde ve 16 ilde 1327 ekranla kuaförlerde "Beni Bağışlayın" videosu yayınlandı.
İlk aşamada Ege Bölgesi'nde 300, Mart ayında da İstanbul'da olmak üzere 375 billboard ve 150 poster alanında duraklarda, caddelerde ve sokaklarda vatandaşlarımıza ulaştık.
15 Şubat-14 Mart boyunca Carrefour marketlerindeki kasa fişlerinin arka zemininde "Beni Bağışlayın" diası yer aldı.
AVM'lerde, marketlerde ve benzeri kapalı alanlardaki ekranlarda "Beni Bağışlayın" diası ve videosu gösterime girdi.