« geri

Kalite Politikası

KALİTE POLİTİKASI

 

Türk Böbrek Vakfı Ahmet Ermiş Diyaliz Merkezi; 27615 sayılı Diyaliz Merkezleri Hakkında Yönetmelik, Vakıf İç Yönetmelikleri ile ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standartlarına uygun olarak, hastalarımıza üstün kalitede hizmet vermektedir

 

Kalite Amaçlarımız;

Kalite Yönetim Sistemi standartlarına uyarak, kaliteyi geliştirme ve iyileştirme çalışmalarına, tüm çalışanlarımızın etkin ve sürekli bir şekilde katılımını sağlamak,

Gelişim odaklı bir anlayışla tüm çalışanlarımızın, Kalite Politikamızı, sahiplenmesini sağlayarak, Vakfımızda hastalarımızın memnuniyetini, üst düzeyde tutmak,

Kalite bilincinin gerek çalışanlarımız, gerekse ortaklaşa çalıştığımız tüm kişi ve kuruluşların nezdinde oluşturulmasını ve algılanmasını sağlamak,

Hizmet ve sistem kalitesini sürekli iyileştirmek, geliştirmek ve bu amaca yönelik kaynakların teminini sağlamak; kaynak kullanımında da tasarrufa azami dikkat göstermek,

Verdiğimiz hizmetin, kamu ve özel kurumlarca bilinmesini sağlamak.

 

Vakfımız;

Kurulmuş olan ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi’ni, kalite amaçları ve hedefleri doğrultusunda, uygunluğunun sürekliliğini gözden geçirecek ve etkinliğini sürekli iyileştirecektir.